Produženi stručni postupak - PSP
U Školi postoji Produženi stručni postupak kao preventivni sociopedagoški tretman koji se provodi s djecom osnovnoškolske dobi ( uključuju se učenici od 2. do 7. razreda ) kod kojih su prisutni problemi u praćenju nastavnog procesa i svladavanju nastavnog gradiva. Tretman je primarno usmjeren na što raniju identifikaciju bilo kojeg oblika odstupanja u ponašanju djeteta, na pružanje pomoći u otklanjanju već očitovanih poremećaja te zaustavljanju njihova daljnjeg napredovanja.
Produženi stručni postupak financira Ministarstvo rada i socijalne skrbi, a Odjel za odgoj i školstvo Grada Rijeke osigurao je sredstva za namjensko opremanje školskih prostora u kojima se postupak realizira. U organizaciji i radu sudjeluju učitelji i stručni suradnici naše Škole, djelatnici Doma za odgoj djece i mladeži Rijeka i Centra za socijalnu skrb Rijeka. Zadovoljni smo što je uspješna suradnja naših učitelja i djelatnika Doma za odgoj polučila dobre odgojne rezultate pa smo kao prva riječka osnovna škola utrli put za širenje ovakvog preventivnog programa na našem području.
Produženi stručni postupak ( PSP ) provode u prostorijama naše Škole djelatnice Doma za odgoj djece i mladeži Rijeka Sandra Margan Sušlić, dipl. pedagog-profesor i Jela Tuzlak-Petrić, dipl. pedagog-profesor.
Ciljevi i zadaci PSP su:
- razvijanje samostalnosti i odgovornosti za postizanje boljih obrazovnih postignuća te i preveniranje školskog neuspjeha;
- pozitivna afirmacija učenika i razvijanje pozitivne slike o sebi;
- konstruktivno osmišljavanje slobodnog vremena;
- učenje suradničkih modela rješavanja sukoba;
- praćenje razine rizičnosti i pravovremeno detektiranje ranostartajućih oblika poremećaja u ponašanju.
Grupnim i individualnim pristupom, primjenom različitih sadržaja u prostorima PSP-a, kao i upražnjavanjem boravka u prirodi, te posjetama kulturnim ustanovama nastoje se ostvariti ovi ciljevi uz napomenu da se zasebni individualni programi, sa specifičnim ciljevima izrađuju za svako pojedino dijete, odnosno za svakog učenika ponaosob.
Stručni rad uključuje i suradnju s roditeljima djece u smislu savjetovanja i usmjeravanja u odgojnim postupcima. Također je nužna suradnja s nastavnicima i stručnom službom škole radi dogovaranja, realizacije i evaluacije postavljenih specifičnih ciljeva. Suradnja sa CZSS, koji izdaje rješenja za uključivanje, se ostvaruje u smislu dodatne socijalne ili obiteljsko-pravne pomoći obitelji pojedinog učenika ako se isto procjenjuje potrebnim.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |