Dobro došli na stranicu fizike za učenike 7. i 8. razreda.
Stranica će služiti za informiranje učenika o zbivanjima na satovima fizike i sadržajima izvan učionice vezanim za nastavu fizike. U posebnim rubrikama bit će pitanja i zadaci za bolje razumijevanje i pripremu učenika. Očekujem i vaše prijedloge.
Pozdrav,
vaša učiteljica
Senada Tuhtan
7. razred | 8. razred |
---|---|
2020./21.
Ove smo godine prihvatili izazov i sudjelovali na online natjecanju Atom lige. Sudjelovale su dvije ekipe učenika 8. razreda. Jedna ekipa su bili Buga Toljanić, kapetanica,Tia Raković i Tijan Maćešić, a druga Petra Polić, kapetanica, Matej Mišurac i Lovro Kurilić. Atom <lig aje natjecanje u poznavanju sadržaja matematike, fizike i kemije. Natjecatelji rješavaju po 9 zadataka iz svakog područja i jedan koji obuhvaća sva tri. Od 111 ekipa osvojili smo 33. i 40. mjesto. Pohvale natjecateljima. Mentorice su bile učiteljice Maša Blečić, Sanja Čop Barbarić i Senada Tuhtan.
2019./20.
Od 16.3.2020. uvodi se Škola na daljinu. Za virtualnu učionicu koristit ćemo Microsoft Teams. Za sve razrede, odnosno učenike koji slušaju Fiziku svi će materijali biti na toj platformi. To je izazov i za učenike i za učitelje. Vjerujem da ćemo zajedno uspjeti.
Putujući znanstvenici 2018.
Školu su 24. travnja posjetili Putujući znanstvenici, studenti Biotehnologije Sveučilišta u Rijeci. Neki od njih su bili naši učenici. Zanimljivim pokusima predstavili su se učenicima nižih razreda. I sami učenici su bili u prilici raditi pokuse. Kako je to bilo pogledajte na poveznici https://photos.app.goo.gl/ooBUfZa6PpESjfoX2 (ili na dnu stranice).
Trg znanja, 2017.
U tjednu Festivala znanosti učionice u Ulici Baltazara, u našoj školi, otvorile su svoja vrata kako bi primile učenike mlađih razreda. U učionicama kemije, povijesti geografije, fizike i kemije čekali su ih pokusi, prezentacije i predavanja. Djelić ugođaja u učionici fizike prenosimo na slikama.
Eratostenov eksperiment 2017.
Na dan ravnodnevnice, 21.3., godine 2017. sudjelovali smo prvi put u Eratostenovom eksperimentu određivanja opsega Zemlje uz pomoć podataka o duljini sjene štapa dugog 1m oko podne. Izračunali smo da je opseg Zemlje 40 691 km što je dobar rezultat s pogreškom od 616 km odnosno 1,54 %. U eksperimentu su sudjelovale učenice 8.a razreda Rea Štrbac, Elena Simčić, Lucija Veršić i Ana Ljubotina.
Posjet Termoelektrani Rijeka na Urinju, 2016.
Dana, 19.10.2016. učenici 7. i 8.razreda posjetili su Termoelektranu Rijeka na Urinju. Poslušali predavanje i u grupama razgledavali postrojenje. Tijjekom razgledavanja mogli su čuti puno sadržaja veznih za ono što uče u nastavi Tehničke kulture i Fizike. Posjet su organizirale i vodile učiteljice Ira Gortan i Senada Tuhtan. Djelić toga kako je bilo pogledajte na slikama.
70. obljetnica Građevinsko tehničke škole u Rijeci - 20.11.2015.
Povodom obilježavanja 70 godina Građevinsko tehničke škole, učenici 7. i 8. razreda sudjelovali su u radionicama fizike na temu Upoznajmo fluide koje su za njih pripremili učenici Građevinske škole. U desetak pokusa pokazali su znanje i spretnost u izvođenju pokusa ili zaključivanju očekivanih ishoda pokusa.
O zraku i vodi
Učenici četvrtih razreda sudjelovali su 1. listopada 2015. na radionici "O zraku i vodi" koju jepripremila učiteljica Senada Tuhtan. Učenici su izvodili 6 pokusa, bilježili predviđanja i zapažanja te zaključke. Potom su prezentirali uratke. Više pogledajte na fotografijama u prilogu "O zraku i vodi".
Edmodo u nastavi fizike
I ove školske godine (2015./2016.) učenici sedmih i osmih razreda koriste se programom Edmodo. Grupirani su u grupe prema razrednom odjelu. Omogućen je kontakt unutar grupe i s učiteljicom, dijeljenje materijala, rješavanje zadaća i testova.Edmodo pomaže učenicima u savladavanu nastavnog gradiva iz Fizike, a ujedno savladavaju tehnike korištenja informatičkih znaja i vještina, kao istjecanje novih.
„Obrnuta učionica”
temelji se na primjeni IKT-a za izradu i dijeljenje materijala, te na pretpostavci da se kroz aktivnosti i suradničko učenje na satu bolje usvajaju sadržaji. Glavna karakteristika “obrnute učionice” jest ta, da se obrada novog gradiva ne odvija u učionici, nego kod kuće, a nastavni sat se koristi za uvježbavanje, diskutiranje, istraživanje i sl.
Osobno koristim LMS sustav Chamilo za sve sedme i osme razrede, dok su učenici 8.b radili i u Edmodu.
Otvorila sam dva kolegija Fiziku 7 i Fiziku 8. Nakon što su se učenici prijavili, registrirali, formirala sam grupe po razredima.
Učenicima su ponuđeni materijali za učenje, prema popisu nastavnih jedinica, tekstom, slikom, poveznicama za internet stranice te vježbama. Posebno je rješavanje testova. Pri stvaranju testa imam mogućnost različitih vrsta pitanja, ali i vremenskog ograničenja rješavanja. Obrada i praćenje rezultata je pregledno i time pojednostavljeno. Osim pojmova i sadržaja iz fizike od učenika se traži i "pismenost" prilikom rješavanja testova jer im se ne priznaju odgovori koji nisu napisani pravopisno i gramatički točno.
Učenici koriste svoje pametne telefone i/ili računala kod kuće i povremeno u razredu.
Većina je zainteresirana i zadovoljna ovakvim pristupom.
Kao "nedostatak" istaknula bih neredovitost u obavljanju zadataka, tj. poštovanje rokova. Učenike treba naviknuti na to jer time razvijaju odgovornost.
Sam program ima jako velike mogućnosti koje nismo koristili. Na pr. alati za interakciju: forumi, chat, publikacije učenika, blog.
Ovo je prva godina korištenja i nadam se boljem u narednom vremenu.
Učimo o trošilima u strujnom krugu.
Zagrijavanjem se tijelu povećava obujam.
Na Korzu
prilikom otvaranja Feslivala znanosti 2014. Tema: Valovi
Ekipa: Božo Josipović, Jurica Majstorović, Sara Travaš, Dominik Omerović, Adis Mešinović, Sara Božić i Emina Hodžić i prolaznici s Korza
Trg znanja - Ulica profesora Baltazara 2013.
o ravnoteži, izdržljivosti, zraku, spretnosti
Koje odgovore nam može dati FIZIKA?
Gdje se nalazi druga čaša?
Učimo o ravnoteži
Nije to tako zaguljeno kako izgleda
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |