Influenceri: prodavači magle ili obrt 21.stoljeća?
Započeo je projekt Zdravi u zajednici koji će trajati cijelu školsku godinu. Cilj nam je educirati učitelje, učenike, roditelje i žitelje ovog dijela grada o važnosti očuvanja fizičkog i psihičkog zdravlja.
Prvu aktivnost održala je naša psihologica Nada Kegalj s temom Influenceri: prodavači magle ili obrt 21.stoljeća?
Na predavanju s raspravom bilo je riječi o tome koliki utjecaj influenceri imaju na mlade, koliko se sadržaji gledaju bez selekcije odraslih, o dostupnosti video kanala te koliko su mladi meta iskorištavanja. Rasprava se vodila oko toga radi li se o dokoličarskom poslu, neradu, narcisoidnosti, „kruhu bez motike“ i prodavanju magle ili pak o tome da se nazire obrt 21.stoljeća. Influenceri se trude oko komunikacije s publikom, grade imidž kompetentnosti te moraju izgrađivati i raditi na sebi.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |