2020-12-03 16:14:01 Radionica Moj posebni prijatelj u četvrtim razredima Školski preventivni program Moj posebni prijatelj namijenjen je učenicima 4.-ih razreda s ciljem promicanja i približavanja edukacijske inkluzije. Provodi se kroz 4 radionice, na satovima razrednika. Tijekom studenog i prosinca učenici 4.a i 4.b razreda su sudjelovali na radionicama i imali priliku saznati, naučiti i kroz igru "doživjeti" puno toga o djeci s poteškoćama i osobama s invaliditetom, a uz sve to i dobro se zabaviti. Učili su o tome tko su djeca s posebnim potrebama, s poteškoćama u razvoju, tko su osobe s invaliditetom i o razlici između teškoće u razvoju i bolesti. Kroz uživljavaje u iskustva “učenika s poteškoćama“ promišljali su o tome kako se i zašto se baš tako osjećamo u prisutnosti osoba s poteškoćama u razvoju, što znači „biti drugačiji“, zašto je važno da nismo svi isti i zašto je dobro da smo drugačiji. U zajedničkoj aktivnosti uvježbavali su kritičko promišljanje, samozastupanje, o važnoj razlici između prava i pravila, o propisima i zakonima, tko ih donosi, za koga su, što nam znače, čemu služe, mogu li se mijenjati kao i kako. Evaluacijski dio odnosio se na zajedničko kreiranje odgovora i sudjelovanje u grupnoj diskusiji i promišljaju o svakodnevnim situacijama i potrebi svih da se osjećamo dobro i prihvaćeno. Voditeljica radionice: Dijana Toljani |
Osnovna škola Podmurvice Rijeka |